måndag 16 augusti 2010

En bit på väg i köket :).







































































Mot den här väggen sod förut skåp nästan ända upp till taket, vi har rivit ut allt, satt upp pärlspnont, satt dit en liten bänk där ugnen ryms. Bänksiva saknas än men vi har tänkt oss en vit. Resten av köksinredningen ska målas vit och handtag ska bytas..... Måste erkänna att jag började piffa på hyllorna medans mannen fortfarande höll på och skruvade ;). Finns ju inget vänta på... Känns skönt att vi kommit en bit på väg :)). Högst på önskelistan till detta kök står Tolixstolar och pall, bara så ni vet ifall nån vill köpa en present till mig ;)!!!
Kramar Madeleine

6 kommentarer:

  1. SNYGGT!!!
    Underbar färg på kylskåpet!
    Ja, visst vill man börja piffa direkt, innan
    allt är färdigmålat och lister kommit på
    plats...
    Det kommer bli hur fint som helst!
    Kram Nina

    SvaraRadera
  2. Kan bara hålla med ovan, kylskåpet är jag sjukt avis på.
    Det kommer nog att bli jättefint när det blir klart. Tycker mig skymta ett IKEA kök, kan det vara ståt? Vi satte in Lidingö för ett tag sen och är så nöjda med IKEAs saker. Lätta att sätta in med

    Lycka till i fortsatt arbete

    Kram

    SvaraRadera
  3. Hej hej!

    Ett smeg står min önskelista...och fler tolixpallar och stolar...Vi drömmer visst om samma ting:)

    Jättefint kök ni har!

    Kram/Hanna

    SvaraRadera
  4. Jag är mållös = O!!! Underbart fiiiint! Allt du gör är helt i min smak, superduperfint!!! Ett ljusblått smeg, så snyggt! Öppna hyllor...ja...= )) så härligt att få inspiration här!

    Kram L-L

    SvaraRadera
  5. Jag är gött avundsjuk på ditt smegkylskåp och den turkosa kökssoffan, underbart!

    SvaraRadera
  6. Hej! Vilken fin blogg du har. Tänkte passa på att meddela att jag har lagt ut en tävling på min blogg där du kan vinna en valfri Lunafigur. Kolla in om du har lust!
    Kram Malin

    SvaraRadera