lördag 4 februari 2012

Idag håller jag mig nära brasan.


Har känt mig som en frusen fiskpinne hela veckan, jösses vad kallt det har varit överallt, både inne och ute. Så idag håller jag mig nära brasan och försöker tina upp. 22 minus utanför dörren och 42 minus norröver...brrrrrr. Men det är ju vackert att se på......inifrån.
När upptiningsprocessen är klar ska vi bege oss till mina kära svärisar och bli lite bortskämda, det är ju alltid trevligt :))
Hoppas ni har en skön Lördag!!
Kramar Madeleine

14 kommentarer:

  1. Jaa visst var det kallt, men ack så uppfriskande. Eftersom vi är hundvakt nu så blev det en prommenad i morse, kallt men blev faktiskt svettig. Nu ska vi till K stad och kolla färjestad! Jag bor i grannkommunen lite närmare storstan, där vi båda jobbar. Men har mycket ärenden och kopplingar där du bor!
    Ha en fin dag och hoppas du håller dig varm!
    Kram Helena

    SvaraRadera
  2. Ja usch va kallt! Håll dig nära brasan du! Hihi! :)

    Ha en fin lördag!
    Kram Jenny

    SvaraRadera
  3. Ja fy så kallt det är, ser jättemysigt ut hos dig kram

    SvaraRadera
  4. Åh, så härligt framför brasan! Kram, Tina

    SvaraRadera
  5. Ja oj vad ovan man är vid kylan! Du lyckas i alla fall förmedla värme genom bilderna! Trevlig lördagskväll!

    SvaraRadera
  6. Det så herlig ut å sitte ved peisen med et blad og noe varmt å drikke. Så fantastiske bilder du tar!

    SvaraRadera
  7. Hoppas du tinat upp nu ;)
    Jättefina bilder!
    Kram Jenny

    SvaraRadera
  8. Haha, frusen fiskpinne!!! Nu vet jag ju vad det är jag också har känt mig som denna vecka. En frusen fiskpinne såklart "asgarv". -22,9 här inatt.

    Kramis/Heléne

    SvaraRadera
  9. Hej!
    Läser om dig i tidningen Drömhem & Trädgård och ser på sidan 70 en tavla bredvid den öppna spisen - "Happiness is not a..."osv. VAR kan man köpa den tavlan?
    Tacksam för svar!
    Bästa hälsningar från Christina

    SvaraRadera
  10. Låter skönt med en stund vid brasan, jättefina bilder! Må så gott kram från Maria

    SvaraRadera
  11. Härliga bilder från ett vackert hem! Vilka underbara foton du tar!
    Kram

    SvaraRadera
  12. Riktigt myspys! Låter som en underbar plan:)))) Jättemysig blogg!!!!

    Kraaaaaaaaaam aka

    SvaraRadera