måndag 18 februari 2013

Sportlov.


Nybakat bageribröd till frulle.

Vårigheter.

Några dagars sportlov även för mig, mofflat i oss en trevlig ledighetsfrukost och sitter här och funderar på vad vi ska hitt på en ledig, gråmulen vinterdag. Egentligen längtar jag till fjälls men dit ska vi inte förrens lite längre fram på vårkanten.  Men nu har vi bestämt att vi ska ge oss ut och bygga en megasnökoja, ska se till att vi rullar bort all snö från gräsmattan! Ska även plocka in lite härliga kvistar och doningar som ska få knoppa till sig i lite trevliga vaser.

Ha det så gott!
Karmar
Madeleine

3 kommentarer:

  1. Vad skönt med lite ledigt! Jag jobbar inatt, sen jobbar jag xtra i kommunen i helgen annars är jag ledig! Ja vad synd att du inte kunde hänga med! Tror det kommer bli sjukt bra!
    Kram Helena

    SvaraRadera
  2. Hoppas ni får en härlig dag! Jag har tipsat om din blogg på min blogg, hoppas det är ok annars får du säga till!

    Ha en bra dag!

    Annelie

    SvaraRadera
    Svar
    1. Men självklart får du tipsa, vad roligt och var fint du skriver!! Kramar Madeleine

      Radera