tisdag 4 juni 2013

Att tappa sugen.




Tänk att jag har kommit av mig helt, det här med att fixa, fota och redigera som är bland det roligaste jag vet (egentligen), som har känts som en liten andningspaus och energigivare. Har liksom tappat inspirationen, kan nog kalla detta för en liten bloggkris ( har ni sådana?). Så nu har jag lovat mig själv att jag inte ska krysta fram några tillgjorda inlägg utan jag återkommer när jag har något vettigt att komma med. Vår semester närmar sig nu, bara knappt två veckor kvar och det ska bli så fantastiskt skönt. Torp, fjällfiske, fjällvandring och massa andra trevligheter som jag bara älskar!!

Ha det underbart så ses vi!!
Kramar
Madeleine


7 kommentarer:

  1. Känner lite som du just nu. Det är så mycket annat som händer nu i dagarna innan semestern så man liksom tappar lusten. Känner att jag absolut inte vill krysta fram något utan det ska kännas KUL OCH LUSTFYLLT. Gjorde därför ett inlägg om att jag tar semester från bloggen för att slippa känna press att prestera fina inlägg OCH DÅ kom LUSTEN tillbaka och det blev nya inlägg. Bra konstigt det där ;-))!!
    Önskar dig en riktig skön sommar i fjällen!

    Kram Nadia

    SvaraRadera
  2. Tror de flesta känner så nu! Och tänk på att du har hållit på i många år nu, klart man kan ta semester, vi hittar dig ändå, när du vill!
    Kram Helena

    SvaraRadera
  3. Ibland tar pauser är bra ... Jag håller med dig om att bloggen ska vara bara när han verkligen vill!
    Trevlig helg.
    Hälsningar från Rom
    Emanuela

    SvaraRadera
  4. Hey I found this web site to be really fascinating!

    Bookmarked!

    My site ... why am i not getting pregnant

    SvaraRadera
  5. Gör bara det du själv har lust med! Njut av den härliga sommaren:)
    Kram
    Åsa

    SvaraRadera
  6. Oja, krisar hela tiden fast i olika saker. Jag har lämnat papperspysslet och ägnar mig åt att sy istället. Fick inte till något med papper, lim och sax längre, allt blev fult och då är en paus behövlig. Hoppas du har en skön tid till fjälls och hittar ny inspiration sedan. Kram från en som bor till fjälls.

    SvaraRadera
  7. Awesome work.Just wanted to drop a comment and say I am new to your blog and really like what I am reading.Thanks for the share

    SvaraRadera